Släktis!!!

Hej, igår hade jag släktfest eftersom jag fyllde 13 förra väckan. Det var jätte kul för Ida var här igår och min kustn Samuel är jätte skoj!!!! Alla i släckten var här utom min moster och henner familj, det var synd att de inte kunde komma för se var på idol live. Men de kommer idag :D det ska bli jätte kul!!! Men det var lite tråkigt igår för att min farmors favvo barn barn är min storebror :( så somvanligt skulle hon säga till alla att hon var jätte stolt över honnom och att han var jätte bra i skolan mm, eller hon gillar alla sina barnbarn men typ inte mig!! Typ för att hon inte känner mig så bra eller snarare att hon inte vill vara med mig!! :l  

När alla gick så sov Ida över hos mig det var KUUUL!!!!!!!! <3<3<3

Det var nog allt för mig. oxoxox
//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0