About me!

Jag tänkte att eftersom födelsedags barnet gjorde en fråge grej så kan väl jag också göra det så vet ni lite om mig också! btw GRATTIS AGNES ! ♥

namn: Stella
Smeknamn: Stellco (Hatar det) fast det är bara vuxna som kallar mig det!
Har du syskon: Ja, 1
Ålder: 12 fyller 13 den första dec !
Husdjur: Inga :(
Hårfärg: Blond
Favoritfärg: typ vit grå .
Piericing: jag tror att mina hål i öronen har växt igen.. Men är inte säker
Tatuering(ar): Nope
Stad: Stockholm
Bor i: Lägenhet
Snuttefilt eller Gosedjur: Gosisar ♥
Skola: Knorra
Favoritfilm: Många men Twilight är en favorit
Favoritmat: snabbmat !
Bästa veckodagen: Fredag / Lördag
Senaste låt du lyssnat på: vet inte :O
Tandkräm: Knäpp fråga men colgate!
Favorit TV-program : Top model men det går inte nu men jag gillade verkligen välkommen åter
Tycker inte om: svårt att säga . Det är mkt jag inte tycker om
Ögonfärg: Blå
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Turkos men lite mer åt det gröna hållet tycker dom flesta
Vem fick du senast e-mail från: Fejjan
Vad gör du när du är uttråkad: Datar eller typ halv gråter !?
Födelsedag: 1/ 12 det är det bästa datumet lyssna inte på Agnes
Vad stör du dig på: Folk som är långsamma m.m
Det bästa du vet: Kompisar
Läggdags: lite olika ( brukar bli senare än planerat )
Värdefullaste pryl: vet inte ?
Fobi: disk trasor och diskvatten :O Läskigt !
Bästa bok du läst: Sockervadd och svåra val är en av dom bästa
Vad är du beroende av: Kompisar
Gillar du snö: om den inte är slaskig ! Och inte åker in i skon
Favoritgrupp/artist: Vet inte .
Vilken är din bästa egenskap: Vet inte
Vad gör du På sommaren: hmm är i grekland fast inte hela sommaren . Nästa år ska kanske Agnes följa med !
Mest intressanta stad du varit i: ööö vet inte
Favoritgodis: ALLT ( nästan ) jag tycker om väldigt mkt godis
Spelar du nåt instrument: Nix
Snyggaste kändisen: vet inte
Vilken film såg du på bio senast: I rymden finns inga känslor
Senaste köpta skiva: Ingen aning . Jag brukar inte lyssna på musik så mkt men om jag vll det så går jag in på spotify
Samlar du på något: Näää
Favoritminne: Många ♥
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Vet inte :S
Singel eller upptagen: Singel
Pussas eller kramas: Beror på..
Favoritlåt: Vet ej
Ut och festa eller hemma och mysa: Mys kväll ♥
Har du en mobiltelefon: OFC
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: New york tror jag...
Senaste personen du tänkte på: Agnes tror jag  . Jag brukar inte precis sitta och tänks på personer
Senaste personen du pussade: Vet inte ? Stella tror jag ♥ Eller mami
Senaste gången du grät: Igår...
Senste pizzan du åt: Lördags på  Agnes fest . Love pizza ♥
Senaste personen som såg dig gråta: Mamma
Vem fick dig att skratta senast? En tant
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Är du social? Typ bara mot mina kompisar annars datar jag typ bara XD
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Fish Food ♥
Tycker du om kaffe? BLÄ
Sover du på någon särskild sida? Nej
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Riesen .  GOTT :P
Vad har du för ringsignal? Olika beroende på vem som ringer men just nu har jag vibration
Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det
När vaknade du idag? 7 tror jag
Gillar du att sova? Näää

Det var lite skoj info om mig. Det var väldigt kul att svara på frågorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0