hahaha epic fail

Hej!!!! Idag efter skolan var jag på cafet med Ida, scilla ( http://bezzielover.blogg.se/ ) och William min kompis. Halv tre skulle vi se på film Tusen gånger starkare den var ganska bra inte jätte slutet var ganska dåligt!! :(
MEN NU KOMMER DET BÄSTA!!!!!........
Efter bion så var det en skylt på en jätte gullig figur från Dumma mig, Sen när vi hade sprungit iväg kom jag på att jag hade glömt min tjocktröja med mobil, nycklar och plånbok så jag fick springa tillbaka till biosalongen och hämta den och jag tror att de såg när jag tog den!!!! hihi
Jag skulle lägga ut en bild på den men det går inte jag gör det imorgon!!!!!!!
Ni får en video på en bra låt ( videon suger )!!!!
Bra eller hur???
// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0