Lite mer om MIG

namn: Agnes
Smeknamn: Aggan, Ange, Ag & Snappy!!!
Har du syskon: Ja, 1
Ålder: 13 år imorgon
Husdjur: Inga men vill ha en hund :(
Hårfärg: Blond
Favoritfärg: Ointressant!!!
Piericing: 2 hål i öronen
Tatuering(ar): Nej vill ha
Stad: Stockholm
Bor i: Lägenhet
Snuttefilt eller Gosedjur: Gosedjur såklart
Skola: Knorra
Favoritfilm: Vet inte!!! olika
Favoritmat: Grekisk Mat ( Har ingen favorit!!!
Bästa veckodagen: Fredag det är då man kan festa!!! :P
Senaste låt du lyssnat på: AKON AKON AKON!!!!!!
Tandkräm: Öhh, vad fan är det för fråga!!!!
Favorit TV-program CSI NY & vampire diaries Äger ut The twilight saga!!!
Tycker inte om: Folk som inte gillar AKON!!!
Ögonfärg: Blå tror jag???
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vitt & rött
Vem fick du senast e-mail från: Facebook -.-
Vad gör du när du är uttråkad: Vet inte går in på datan!!
Födelsedag: 30 september!!!! Bästa datumet!!
Vad stör du dig på: Vet inte!!!
Det bästa du vet: Kompisar
Läggdags: 10 till halv 11
Värdefullaste pryl: Mobil
Fobi: Vet inte:)
Bästa bok du läst: Emanuel
Vad är du beroende av: Kompisar & Akon!!!
Gillar du snö: Jaaaaaa, det är skit myusigt
Favoritgrupp/artist: Akon!!!!
Vilken är din bästa egenskap: Fråga mina kompisar :P
Vad gör du På sommaren: Badar
Mest intressanta stad du varit i: Jag vet vell inte
Favoritgodis: Lakrits och Choklad
Spelar du nåt instrument: Nej
Snyggaste kändisen:Akon & Rihanna
Vilken film såg du på bio senast: Tusen gånger starkare!!
Senaste köpta skiva: Någon Akon skiva tror jag!!!
Samlar du på något: Neeeeej
Favoritminne: Jag har många
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Ingen aning
Singel eller upptagen: Singel ;) Men snart är jag upptagen...
Pussas eller kramas: Pussa!!!
Favoritlåt: Stuck With Each Other Av Akon!!! Asså jag älskar en låt så JÄVLA MYCKET så jag börjar gråta varje gång jag hör den!!!
Ut och festa eller hemma och mysa: Ut och festa!
Har du en mobiltelefon: Jaaaa, Absolut
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Hawaii så jag kunde surfa med pappa ( jag älskar att våg surfa )
Senaste personen du tänkte på: Akon och ... <3
Senaste personen du pussade: Haha ;) Martin *
Senaste gången du grät: När jah lyssnade på Stuck With Each Other Av Akon såååå jävla bra!!!
Senste pizzan du åt: I lördas!!!
Senaste personen som såg dig gråta: Vet inte??
Vem fick dig att skratta senast? William!!
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Är du social? Jaa typ
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s
Tycker du om kaffe? Sådär
Sover du på någon särskild sida? Nej
Vad var det senaste du stoppade i munnen? En Akon godis, hihi
Vad har du för ringsignal? Vet inte nåhon Akon låt!!
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
När vaknade du idag? Halv nio typ
Gillar du att sova? Jaa, älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0